n1wzAdy

Super Metroid skiss - Ryokais tolkningcomment_here


Bilden är gjord utav Ryokai.

Jag har spelat en del Super Metroid Re-design i helgen, då suget efter Metroid vart för stort. Egentligen så började det hela med att jag lyssnade på en uber grym Super Metroid remix, samt att jag fick syn på en väldigt snygg SM bild som Ryokai gjort (den som ni kan skymta här ovanför).

Det var allt som krävdes för att få min kropp, min själ och min hjärna att ropa efter efter Metroid. Jag anser dessutom fortfarande att Super Metroid är = plattforms perfektion, och sann spel/utforskar glädje. Allt det som jag precis nämt representeras väldigt bra i Ryokais egen tolkning  (hans målning)utav Super Metroid imo.

Det är en väldigt snygg bild helt enkelt!



/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: M Y W E S S T R Ö M

HAHAH PRECIS ;)

nice blogg :)

Date: 2011-12-27 Time: 11:59:03 Url: http://mywesstroms.blogg.se/
Postat av: Robin

- M Y W E S S T R Ö M

Tack så mycket :-d

Date: 2011-12-27 Time: 12:00:41 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: Angel ☆

Hejsan! Allt bra? :)



Nu har du chansen att vara med i Veckans Star!

Gå in här och anmäl dig vet ja, vinner du får du en miniintervju och länk+bild i min blogg :D

http://dinn.blogg.se/2011/december/veckans-star.html#comment

Date: 2011-12-27 Time: 12:25:36 Url: http://dinn.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy