n1wzAdy

Paul Gilbert - Rockar loss NASA stylecomment_here


Troligen en utav de allra roligaste gitarristerna att se live, då Paul ALLTID bjuder på sig själv.

Idag vart det en riktig Paul Gilbert dag. Jag har lyssnat på flera utav hans album och flera utav hans allra kändaste låtar. Vad ska jag säga, killen är helt jäkla makalös på gitarr. Paul varit aktiv i hur många jädrans år som helst nu, men hans senaste skapelser är verkligen de som jag gillar bäst.

Ta bara låten "The Rhino" t.ex. den både svänger och gör mig glad. Det mesta som Paul gjort är dessutom musik som får än att må bra inombords imo. Paul är även rätt känd för att vara smått komisk utav sig både live och i studion, han tar inte sig själv på för stort allvar om jag säger så.

Nu mera är han en superkändis i Japan om jag inte minns helt fel, där han jobbar som programledare och gästar diverse olika shower. Så jag hoppas att Pauls låt "Scarified" kan göra er glada också =) enjoy!



/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Sara

Ja precis, tänker åka från Las Vegas med plus i kassan :) :)

Date: 2011-12-28 Time: 22:59:15 Url: http://aamaziing.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy