n1wzAdy

Jessica Truscott - Cosplayar Malon från Zeldacomment_here


Jessica Truscott hör utan tvekan till en utav de allra vackraste kvinnorna jag sett i mitt liv.

Jag har älskat Australien långt innan jag äns visste vart landet låg på kartan. Anledning till det stavas AC/DC, men med tiden så har jag kommit att älska Australien för så mycket mer än bara världens bästa rock band. Jag gillar surfing, öl och deras kvinnor också.

Av en ren slump så snubblade jag över Jessica Truscott (troligen för att jag kollade på Zelda videos precis, och Jessica gillar Zelda också). Vart någonstans ska jag börja egentligen? jag tappade hakan i golvet när jag såg henne, hon ser typ ut som en ängel (fast med rött hår).

Sedan så såg jag att hon gillar att cosplay (speciellt som Malon), så sagt och gjort. Jag bestämde mig helt enkelt för att skriva om Jessica, för det förtjänar hon verkligen! (kanske borde hon ställa upp i någon cosplay tävling? om hon nu inte redan deltar aktivit på den fronten. Konstigt vore det annars tycker jag)


Jessica är grymt like Malon från Zelda, tycker ni inte?

Tycker ni om bilden här ovanför så finner ni fler på Jessica här!




/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: emmi

- haft en toppen jul, själv?

Date: 2011-12-29 Time: 21:09:45 Url: http://fashiontwisted.com
Postat av: Robin

- emmi

Härligt att höra :) jodå, jag har varit med familjen och bara tagit det lugnt :-d

Date: 2011-12-29 Time: 23:46:08 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy