n1wzAdy

Hur man dödar gordon freemancomment_here


En geekigare hjälte än Gordon Freeman får man allt leta efter. Han är ialla fall en utav de kändaste nördarna i världen.

Enda sedan Half-Life 1 expansionen Blue-shift hade release för över 10år sedan (2001 för att vara exakt), så har det går rykten om att det SKA gå att döda mr Gordon Freeman i spelet. Men tillbaks på det tidiga 2000talet så var ju inte internet, youtube osv lika stort som det är idag.

"Picture or It diden´t happen" typ. Vad jag kan minnas så såg jag inte heller något bevis på något sådant inom spelmedia heller. Men precis som vanligt så går allt bara man vill. Vilket youtube användaren "xXStevYYYXx101" också bevisat effektivt i sin video.

Time to die mr Freeman!



/Player X
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

sv: alltså, jag älskar rött hår! Tycker att det är sjukt snyggt och jag skulle gärna vilja ha det någon gång. Problemet är att jag har fräknar och kommer bli kallad ginger om jag skaffar rött hår -.- och jag är inte säker på om jag skulle passa i det :o

Date: 2011-12-29 Time: 01:45:21 Url: http://epicfaiil.se
Postat av: Robin

- EpicFaiil

Jag vet faktiskt inte varför jag alltid tyckt om rött hår. Men jag har gjort det så länge som jag kan minnas. Jag antar att det ser coolt ut =) jaså? där ser man, det hade jag aldrig kunnat gissa faktiskt xD



Jag tror faktiskt att du skulle se väldigt bra ut i rött hår =) du kan ju alltid testa att ändra ditt hår i photoshop (i olika vinklar, färgnyanser osv).

Date: 2011-12-29 Time: 23:57:48 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy