n1wzAdy

The incredible toon machine - Pussligt värre!comment_here


TITM, CIV och Tetris är dom spelen som jag spenderat mest tid med i mitt liv.

Nu ska jag ta upp ett riktigt hardcore och kult spel från 1994. Ett pussel spel som gjorts utav Sierra online, vid namn The Incredible Toon Machine (som är en uppföljare till Sid & Al´s incredbile Toons). Få titlar är så beroendeframkallande som TITM, och livslängden är mer eller mindre oändlig. Dett finns flera olika spellägen och en baneditor.

Där du kan skapa dina egna galna banor, som du dessutom kan dela med dig utav till dina vänner. Spelet är i mina ögon odödligt, för det är fortfarande lika roligt att se katten och musen (Sid & Al) banka skiten ur varandra.

Det finns vad jag vet totalt 3 delar utav TITM (1-3), jag har dock bara spelat den första titeln i serien. Så dom övriga vet jag faktist inte hur bra dom är. Kan dock rekommendera samlingspaket "The Incredible Machine Mega Pack". Den innehåller en hel del pusselgodis från serien.

Seriens skapare Jeff Tunnell är minst sagt ett geni!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: riiisboll

sv: jo precis, tror jag med. men som utlänning blev jag mäkta förvånad hahha. haha njaa kanske inte många killar i Sverige som skulle ge sig på handväskan, även om det vra med nitar ;)

Date: 2011-09-01 Time: 10:24:28 Url: http://riiisboll.blogg.se/
Postat av: Robin

- riiisboll

Haha, nä, jag överlåter nog den biten till kvinnorna ja :P själv så kör jag mest med ryggsäck eller träningsväskor.

Date: 2011-09-01 Time: 12:29:15 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy