n1wzAdy

Konsten att skapa en het babe i Minecraftcomment_here


Det skulle vara rätt kul att få veta hur många timmar Markus och gänget lagt ner på Minecraft så här långt. Det rör sig nog om ganska många tusentals timmar kan jag tro.

Det finns verkligen ingen som helst gräns för vad man kan skapa i Minecraft, endast äns egen fantasi sätter gränserna. Jag har sett många skapelser i Minecraft så lätt kvalificerar sig som konst de senaste månaderna. Så ja, jag kan klart påstå att Minecraft bevisat ännu en gång att spel KAN vara konst.

Checka bara in den fina bruden här nedanför, som är skapad helt och hållet i just Minecraft xD



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: johanna

bra svar!:)

jag skulle nog inte operera mig i vilket fall:)

ända som skulle kunna få mig att göra en operation är om jag skulle ha problem utav något eller har varit med om en olycka.

Alldra helst ska man ju se ut som man är skapt:)

Tycker inte de gör något om man har sne näsa eller små läppar, de är fint med personliga-drag och de är det som gör oss till oss!:)

Date: 2011-08-21 Time: 20:23:08 Url: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: Robin

- johanna

Det finns många tjejer där ute som redan är fina, men som ska förstöra sig med en massa smink och ingrepp. Det är en sak att fixa till sig om man råkat ut för en olycka eller liknande, eller som i mitt fall.



Jag tog bort ett fult ärr som jag hade på min kropp med hjälp utav laser. Sedan har jag planer på att tabort oönskad behåring, men det är också allt.

Date: 2011-08-22 Time: 13:27:28 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy