n1wzAdy

Bioshock - Hur det EGENTLIGEN gick tillcomment_here


Big Daddy är som en vandrande magnet som drar till sig little sisters, vackra sådana också. Vilken bastard!

Hell yeah! äntligen så får jag kanske en ny gamerburk (har suttit med en singlecore dator i på tok för många år nu), tackvare att jag slitit som ett djur och sparat ihop pengar under flera månaders tid. Suget efter att få spela Bioshock 2 på en värdig PC har varit så pass stor att jag mer eller mindre tänkt på det dagligen.

Somliga menar på att uppföljaren är sämre än originalet, sure, betyget som del 2 fått tyder ju på det. Men jag är likt som tusan grymt sugen på att spela Bioshock 2. Fram tills dess att det blir en verklighet utav mina dagdrömmar så får jag (och ni) skratta lite gott åt en rolig parodi som är baserad på Bioshock.

Enjoy och ha en bra dag!

"What is the difference between a man and a parasite? A man builds, a parasite asks, 'Where's my share?' A man creates, a parasite says, 'What will the neighbors think?' A man invents, a parasite says, 'Watch out, or you might tread on the toes of God...'"
- Andrew Ryan



/Robin
Gaming Ground Sverige

Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

ja men precis!

Date: 2011-08-22 Time: 12:54:23 Url: http://guevacci.se
Postat av: Robin

- Guevacci

Det var/är min bild på vad modét betyder för mig ialla fall :-)

Date: 2011-08-22 Time: 13:24:26 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy