n1wzAdy

Maskotar behöver äta dom medcomment_here


Yum yum, nom nom nom.

Jag såg nog helt stört igår när jag kollade på en gammal NFL match på datorn. I pausvilan så kom det ut en massa cheerleaders (så långt är allt i sin ordning), men efter en stund så gjorde ett monster entré på planen (en tvättbjörnsliknande sak).

Jag tänkte typ "jaha, vad ska hända nu då?", en cheerleader börjar typ bråka med den förväxta maskoten och efter en stund så körde monstret på en pacman. Alltså, han åt upp henne med hull och hår O_O.


Vem kan egentligen klandra maskotarna. Vem kan motstå sådan här godbitar liksom.

Jag har seriöst talat aldrig sett något liknande inom NÅGON sport förut. Det här var något helt nytt för mig, coolt som tusan var det i vilket fall som helst. Sedan när jag kollade upp det närmare så förstod jag att samma sak görs inom andra sporter också, t.ex basket och hockey.

Man kan ju dock fråga sig hur det hela går till? jag gissar väl på att det är en inbyggd mekaniskarm i maskoten (eller något liknande). För det lär väl knappast vara så simpelt som att det är flera personer i den som rycker lyfter in tjejen?

Det här är sann sportmagi mina damer och herrar, underhållning till max!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Har det regnat något hos er de senaste dagarna då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

Date: 2011-04-29 Time: 12:16:46 Url: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: lovisa

sV: AHHA inte liten lista:D

Date: 2011-04-29 Time: 12:53:11 Url: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Robin

- sannalitens

Nja, bara lite grann. Så det överlever vi =)



- lovisa

Okej, rättelse, en liten stor lista då xD

Date: 2011-04-29 Time: 13:28:54 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Joo.. :/

Date: 2011-04-29 Time: 13:43:09 Url: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

ja, men tänk så tråkigt livet hade varit om jag inte var galen xD

Date: 2011-04-29 Time: 14:00:57 Url: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Robin

- MATILDA

Du har faktiskt en rätt så bra poäng där ^^

Date: 2011-04-29 Time: 15:34:29 Url: http://gamingground.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy