n1wzAdy

Hur man raggar upp brudar på krogencomment_here


Blir det en homerun eller en strike out? man får bara en chans till att göra ett gott första intryck.

Nu har jag visserligen tagit ett par drinkar och ett par öl (för mycket troligen). Men jag ska göra ett seriöst försök att försöka att förstå mig på personen nedanför. Att det kan vara ett rent helvete för snubbar att få chanser hos brudarna är inget nytt. Men seriöst, kom igen.

Varför ska vi ösa smicker och osv över er? vi får  ju knappt höra ett knyst till smicker själva. I ärlighetens namn så har det mer eller mindre bara varit utländska tjejer som givit mig smicker/flirtar. Nu kanske jag bara talar för mig själv.

Men just svenska tjejer tycks tro att dom är centrum i hela universum. Finns nog en del förklariga själ till att killarna hämtar hem thailändskor osv. Nu säger jag inte att alla tjejerna i landet är så här. Men i stort sätt alla jag kommit i kontakt med har varit på det här sättet. Sedan tycks det även vara regionsbundet hur tjejerna är också.

Ju längre ut på landet man kommer, ju vettigare tycks dom bli. Och i storstäderna är det precis tvärtom. Där är det Kissie kloner som poppar upp lite varstans. Men nu ska jag inte vara bitter och grinig. Men man börjar fundera lite över hur somliga brudar resonerar.

Hon nedan behöver jag inte äns kommentera. Filmen talar för sig självt.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: sara

haha videon, hemsk :s

Date: 2010-06-26 Time: 16:31:18 Url: http://beatlestokig.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy