n1wzAdy

Veckans babe - Melanie Janine Brown /aka Mel Bcomment_here


En utav dom vackraste kvinnorna i världen i min mening.

Nu ska jag göra en liten pinsam bekännelse, eller lite pinsam ialla fall. Inte för att jag var något harcore fan utav Spice Girls (lyssnade inte på dom direkt, äger/ägde inte en enda skiva heller). Men som tonåring så fick jag upp ögonen nästan direkt för Mel B.

Jag fick något utav en tonårs kändis crush på henne. Men kan någon igentligen beklandra mig för det? hon är super vacker och talangfull. Och trots att hon är 35år idag så ser hon ändå ut som ett bombnedslag, jag menar, kolla hennes kropp bara.

Mel B är en svart amazon kvinna i deluxe förpackning. Därför välde jag att välja henne som veckans babe. All hail Mel B!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: kerstin

Håller med dig fin snygg är hon Lycka till kram

Date: 2010-12-28 Time: 12:48:22 Url: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; haha jag förstår varför :p

Date: 2010-12-28 Time: 14:52:01 Url: http://osin.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy