n1wzAdy

Slayer + Powerwalk = En bra kombocomment_here


Inte testat att lyssna på Slayer tidigare när jag powerwalkat. Men det gjorde jag idag, det vart succes!

Eftersom det inte funkar så där jätte bra att jogga i snön så har jag kört på powerwalk (med vikter) i ungefär en månad nu istället. Det har funkat bra dom dagarna då det gått att vara ute (var inte så där jätte kul att köra en runda när det var 20minus ute...), men jag kände att det var något som fattades.

Det behödes någon kratfull musik som triggade än att bara köra på och pulsa genom snön i kyla och mörker. Slayer vart min lösning på det problemet. Dave Lombardos trummande, Tom Arayas vrålande skrik, Kerry Kings och Jeff Hanneman tunga och mörka riff.

It get´s me going. AC/DC måste dock vara den ultimata musiken för jogging rundor i min mening, och när det gäller att lyfta vikter eller träna kickboxning. Så funkar Pantera eller Megadeth klockrent.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy