n1wzAdy

Något för kaffeälskarecomment_here


Det är många i världen som börjar och avslutar sin dag med en kopp kaffe.

Det känns kanske lite mysko att jag av alla personer väljer att skriva om kaffe, fast än jag inte dricker kaffe. Men kaffe har en sådan passa intressant bakgrundshistoria och kaffet påverkar så många människors liv, så jag kunde inte låta bli att skriva om det.

Sen får man givetvis inte glömma bort att kaffe är en multi miljard industri heller, fullt jämnförbart med t.ex olja, guld eller kakaobönor. Som jag nämt förut så gillar jag utav någon konstig anledning kaffeglas (den med russin i) men inte kaffe i drickbart skick.

Fråga mig inte varför, kan inte förklara varför. Jag är en te person sedan långt tillbaks. Men trots det, så hör man det kaffe tjat nästan varje dag (ungefär som tjatet om Wow, dom flesta wow spelarna tycks dessutom vara kaffe älskare).

Vem vet, med tiden kanske jag joinar kaffe armen också. Men tills vidare så är jag en te snubbe som gillar kaffeglass och respekterar och är nyfiken på kaffe. Och gillar man kaffe, då måste man bara checka in den här sidan. Dom har det mesta i kaffe väg.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy