n1wzAdy

Ill Niño - Good shit på 90taletcomment_here


Var år och dar sedan man hörde och såg något from dom här snubbarna.

Jag fann min gamla Ill Nino Revolution när jag städade idag. Skivan har mer eller mindre varit orörd sedan gymnasie tiden på tidigt 2000tal. Jag började lyssna på dom ungefär samtidigt som när jag började lyssna på Max nya band Soulfly.

Kan dock säga det, det var ingen trevlig minnesflashback att lyssna på hur dom låter idag. Fråga mig inte, men något måste ha fuckat up sig big time längs med vägen. Idag låter dom som något jävla pop-nu-metal band. Kort sagt, dom har blivit sellouts.

Tråkigt verkligen. Så jag håller mig nog till deras äldre skivor. Verkar dessvärre även som om Max Soulfly börjar bli något slags nu-metal band. Djup jäkla *suck*. Så undrar folk varför man drömmer sig bort i tiden ibland. Tack gode gud så finns det band som AC/DC och Slayer som inte ändrat på sig alls sedan dom slog igenom.

Så jag valde ut lite Ill Nino låter från den tiden då dom faktist var bra och inte lät som något pop band.



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
Postat av: lindshe-svart bälte i shopping!-

Hej sötis =) Allt bra eller?

Jag såg att du var lite tävlingsintresserad! :)

Dagens blogg finns uppe och så har jag satt igång en tävling där man kan vinna ett presentkort från http://www.welovebeauty.se - din hårvårdsbutik på nätet!



Var gärna med & tävla =)

--> http://lindshe.blogg.se/category/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Lindshe



ps how can i live är bääässst! ;D;D;D

Date: 2010-12-30 Time: 22:01:41 Url: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: anonym

God natt :) Imorgon är det nyårsafton :):)

Date: 2010-12-30 Time: 23:34:35 Url: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Robin

- lindshe

Jag är alltid tävlings intresserad ^^ jo tack, det är bra. Själv då? ja det var en utav deras bättre låtar ialla fall.



- lailaa

Hell yeah, sen jävlar ska det planeras banne i mig!

Date: 2010-12-31 Time: 00:01:41 Url: http://gamingground.blogg.se/
Postat av: MEREI

- GOTT NYTT ÅR :)

Date: 2010-12-31 Time: 00:06:24 Url: http://dajeroma.blogg.se/

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy