n1wzAdy

Dead set - Big brother Uk får besök utav zombiescomment_here


Fattar seriöst talat inte grejen med Big Brother. Så jag nöjt när hela skiten spårade ur i Dead set.

Igår var en minst sagt mysko dag. Det var världens snöstorm ute och jag verkar ha fått okänd beundrarinna på halsen (no comment). Och jag hade först tänkt att jag skulle gå och lägga mig tidigt, men så lyckades jag zappa in på någon kanal (minns inte vilken) där dom visade en mini skräckfilms serie från England.

Först trodde jag att det var Big Brother Uk, tänkte precis stänga av tvn när en riktigt ful jäkla zombie hagga kom springandes från ingenstans. "Det här ser intressant ut" tänkte jag. Sedan var jag fast bänkad framför dumburken.

Så nej, Dead Set var/är ingen reality show. Eller jo, en reality show som spårar ur helt. 28dagar senare zombisarna är över allt. Både inne i tvstudion och utanför den. Serien är inte dålig, men jag lackade bäver på alla dumma jäkla karaktärer.

Det var en standard uppsättning utav karaktärer också. Som vi alla känner till mer än väl. Bimbon som är helt blåst och ställer till problem, den dolda pyskopaten, personen som man VET kommer att dö inom kort, snubben som kommer att föråda allt och alla, hjälten och idioten som kommer att fucka up allt big time.

Tragiskt nog så skulle det antagligen se likdant ut på riktigt. Så kort sagt, skulle det mot förmodan bli en zombie epidemi. Se för tusan till att ha rätt personer runt omkring dig, överlevare och personer som faktist kan tillföra någon nytta.

Annars är man mer än körd...gällande dead set serien, så är den sevärd ialla fall. Check it out!



/Robin
Gaming Ground Sverige
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...

Comment here!


super mario


- No spam or surreptitious ads thanks!

- Keep a good tone. And please avoid personal attacks etc.

- Criticism is okay. As long as it is constructive

- The comments you make will be answered here on our website.

you Your name:
Remember me?
mail Your Email address (It will not be published)

home Your homepage or blog address:


write_us Your comment:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

bloglovin
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy