n1wzAdy

Brothers ganna work It outcomment_here


När jag börjar se ut som nya James Bond här på bilden (Daniel Craig). Då är jag nöjd.

Har börjat fylla ut hemmagymmet med mer grejer, samt köpt nya tränings kläder inför hösten. Gymgrossisten hade flera bra erbjudanden på både det ena och det andra, så jag köpte allt från ett och samma ställe tidigare idag. Har på ungefär 5 månader lagt på mig 2kg muskler (vilket vad jag förstår det som är rätt okej).

Och jag har tappat hur många cm som helst runt om på kroppen,  så mitt nya träningsupplägg fungerar uppenbarligen. Så det är bara att köra på så här. Inte för att låta självisk, men jag hoppas verkligen inte att det blir någon kall vinter att tala om. Sure, kan ju träna med skidor istället för att jogga.

Men förra vintern var ett rent helvete, det var kallt som fan, mörkt och så metervis med snö på det. Jag måste ha varit galen som tränade under dom förhållandena, men jag är som bekant känd för att vara väldigt envis. Sedan är jag en sån typ som inte tummar på mina rutiner.


Min stora idol Bruce Lee, visste hur man skulle träna för att uppnå sina mål.

Tränar i sol, som regn och snö. No matter what. Jag har ett mål att nå fram till, och dit ska jag bara. Sedan får det kosta vad det vill. Man får inte en vältränad kropp genom att ursäkta bort att man inte orkar med att träna idag osv. Då är det början på en dålig cirkel.

Det är viktigt som fan att hålla sig till sitt tränings schema och följa den till punkt och prickar. Samt att det är en mångsidig träning, för att få en sån bra allaround träning som det bara går.

Jag tror utan tvekan att alla dom grejerna jag köpte idag från gymgrossisten kommer att hjälpa mig att nå fram till mitt mål. Jag kanske inte kommer att se ut som Daniel Craig dom närmaste månaderna haha, men jag hoppas på att bli bra mycket mer vältränad innan vi ringer in det nya året. Tänkte man kunde kasta upp en sån där "Before and after bild". Typ så har jag tänkt mig ialla fall.

Ha en bra helg every one, och lycka till med träningen!

En annan som var riktigt bra på att träna var Mike Tyson

robin
/Robin E
The Gaming Ground
Share to Facebook Share to Twitter Share to MySpace Stumble It Share to Reddit Share to Delicious More...
bloglovin
We need your support! (why?)
TGG 2.0 webvoter-poll
What should we do more of on TGG 2.0?
Anime and Manga
Movies
Hardware and software
Interviews
Gaming videos
Reviews
Contests
gg_banner


overklockedremix


childs_play


eks kristaller
This ad space is for sale!
feedback
cookies
tgg v2 logo
v1.7 ©2012-2013 *the gaming ground* allrights reserved
Privacy Policy